Célkitűzés

MINDEN, AMI NEM HAGYOMÁNYOS, MÉLYEBBEN HAT A TUDATRA!

Cégünk a hagyományos reklámeszköz gyártás alapjaira építve új marketing termék, a Lenticular térhatású dekorációk tervezésével és kivitelezésével jelent meg a hazai vizuális kommunikációs piacon.

Termékeinket a PROMOTION 2009 kiállítást követően a SIGNEXPO 2010 kiállításon mutattuk be érdeklődőinknek.

Közel tíz éves tervezői és digitális nyomdai tapasztalatukra építve igyekszünk a technológia adta lehetőségeket kihasználni és ajánlani, mind a kisméretű elsősorban nagy példányszámú, mind pedig a nagyméretű (A-B/3 nyomdai ívméret feletti) plakát, poszter kategóriában.

Célunk, hogy folyamatos fejlesztéssel mind több lehetőséget biztosítsunk a technológia felhasználására, alkalmazására. Széles alapanyag palettánkra, illetve magas minőségű berendezéseink nyújtotta háttérre építve igyekszünk az igények minél eredményesebb és költséghatékonyabb kielégítésére.

A térhatású (lenticular) dekorációvizuális kommunikáció egy több évtizede feltalált, azonban folyamatosan fejlesztett eszköze. A fejlesztéseket és az ebből fakadó lehetőségeket kihasználva, ár/érték arányos gyártást igyekszünk megvalósítani, hogy megrendelőink szélesebb vásárlói rétegeket tudjanak megszólítani ezen termékek alkalmazásával, a vizualitásra, mint alapvető emberi tulajdonságra alapozva.

 

pantoloc
A 3D térhatású kép számítógépes szimulációja

pantoloc-1