Előnyök

ÉRTÉK AMI A MEMÓRIÁNKBAN MARAD

A piaci elemzések szerint a három dimenziós képek jóval hatékonyabbak és figyelem felkeltőbbek a fogyasztók számára mint a tradicionális képek, plakátok.
A térhatású képek előtt a fogyasztók többször annyi időt töltenek el, és jóval nagyobb koncentrációt tanúsítanak mint a sík képek esetén. A Market Watch felmérései azt mutatták, hogy azokban az esetekben ahol három dimenziós kép látható, azt a fogyasztók 88%-a azt szívesebben, és jóval hosszabb ideig nézi. A 3D térhatású nyomatok számtalan piaci alkalmazásban elképzelhetők. A teljesség igénye nélkül: kártyanaptárak, képeslapok, reklámlapok, wobblerek, POP/POS eszközök, plakátok, poszterek stb.
  • Túlmutat a hagyományos plakátok adta vásárlói orientáción, ezáltal piaci pozíciót növelhet.

  • Attraktív megjelenésével, a figyelmet magára vonva segíti a tartalom átadását.

  • A valódi térérzet hatás által kiemelkedően hatékony reklám-, illetve kampány eszköz lehet számos területen.

  • Az előállítható méret, illetve a síklencse tulajdonságainak kihasználása számos új lehetőséget nyit az adott termék megjelenítésében a célközönség megszólításában.

  • Egyedisége révén a vizuális kommunikáció speciális eszközeként alkalmazható.
  • Szinte bármely hagyományos reklámfelületre alkalmazható.
Novartis Otrivin kampány 3D PLAKÁTOKKAL
 

Otrivin-2D-plakat-2010DEC 

 

Otrivin_250x339px 
Statikus kép (hagyományos plakát) Lenticular Térhatású kép számítógépes animációja

NOVARTIS-OTRIVIN_3d_lenticular_poster_in_the_pharmacy

T-Mobile karácsonyi kampány 3D átvilágítható poszterekkel
 

T-Mobile 3D poszter animált szimuláció

T-Mobile 3D poszter

 

T-Mobile kampány 3D térhatású plakátokkal 2010 december.
Megrendelő: Mobil Plus Media Kft.

Cikk a megjelenésről a Magyar Reklámszövetség Ambient Media tagozatának honlapján