Előnyök
ÉRTÉK AMI A MEMÓRIÁNKBAN MARAD |
A piaci elemzések szerint a három dimenziós képek jóval hatékonyabbak és figyelem felkeltőbbek a fogyasztók számára mint a tradicionális képek, plakátok. A térhatású képek előtt a fogyasztók többször annyi időt töltenek el, és jóval nagyobb koncentrációt tanúsítanak mint a sík képek esetén. A Market Watch felmérései azt mutatták, hogy azokban az esetekben ahol három dimenziós kép látható, azt a fogyasztók 88%-a azt szívesebben, és jóval hosszabb ideig nézi. A 3D térhatású nyomatok számtalan piaci alkalmazásban elképzelhetők. A teljesség igénye nélkül: kártyanaptárak, képeslapok, reklámlapok, wobblerek, POP/POS eszközök, plakátok, poszterek stb. |
- Túlmutat a hagyományos plakátok adta vásárlói orientáción, ezáltal piaci pozíciót növelhet.
- Attraktív megjelenésével, a figyelmet magára vonva segíti a tartalom átadását.
- A valódi térérzet hatás által kiemelkedően hatékony reklám-, illetve kampány eszköz lehet számos területen.
- Az előállítható méret, illetve a síklencse tulajdonságainak kihasználása számos új lehetőséget nyit az adott termék megjelenítésében a célközönség megszólításában.
- Egyedisége révén a vizuális kommunikáció speciális eszközeként alkalmazható.
- Szinte bármely hagyományos reklámfelületre alkalmazható.
Novartis Otrivin kampány 3D PLAKÁTOKKAL |
|
|
![]() |
Statikus kép (hagyományos plakát) | Lenticular Térhatású kép számítógépes animációja |
T-Mobile karácsonyi kampány 3D átvilágítható poszterekkel |
Cikk a megjelenésről a Magyar Reklámszövetség Ambient Media tagozatának honlapján |
< Előző | Következő > |
---|