MIKOR van rá szükség?
Az esetek többségében. Ha konkrét, már előkészített gyártásról van szó, abban az esetben
nem szükséges, de ekkor is megkérdezzük ügyfeleinket a felhasználás módjáról, mert az
optimális anyag és eljárás kiválasztásával igyekszünk segíteni, támogatni partnereinket.
MIÉRT fontos vagy célszerű?
Mert minden részletet össze kell hangolni a legoptimálisabb reklámdekorációs megoldás
alkalmazásához. Nem mindegy, hogy kinek szól, nem mindegy hogy mit kommunikál,
és hogy mindezt hol és hogyan valósítja meg reklámunk. Ha megismerjük a helyszínt, helyszíneket,
sokkal nagyobb lesz a rálátásunk, még több részlet segítheti a legoptimálisabb megjelenést.
Hogyan történhet?
- Egyszerű helyszín esetében digitális fotókat kérünk a tervezett megjelenés helyszínéről, pontos méreteket a dekorálandó felületekről. Ebben az esetben, ha a helyszínt, körülményeket nem áll módunkban személyesen megtekinteni célszerű minél több fotót biztosítani számunkra, mert a részletek is sok döntést befolyásolhatnak. Ha ezt a megoldást választja, minden fontos részletről tájékoztatjuk, személyes jelenlétünk nélkül is segítjük a felmérést.
- Összetettebb feladat, elképzelés esetén célszerűbb, ha a helyszínen beszéljük meg a terveket, a hozzá igazítható megoldási lehetőségeket. Ebben az esetben már felkészülve érkezünk. A feladatnak megfelelően akár több kollégával, szerszámokkal, szükséges felszerelésekkel.
Ebben az esetben igyekszünk minden fontos és apró részletre kitérni, a helyszínt vagy helyszíneket a lehető legprecízebb módon felmérni, tájékozódni.
(Néhány példával illusztrálva: mi az elképzelés, ki a célközönség, hogyan akarjuk megszólítani, milyen adottságokkal rendelkezik a helyszín, mennyi ideig látják, milyen távolságból látják, mekkora felület(ek) állnak rendelkezésre, stb.
(Néhány példával illusztrálva: mi az elképzelés, ki a célközönség, hogyan akarjuk megszólítani, milyen adottságokkal rendelkezik a helyszín, mennyi ideig látják, milyen távolságból látják, mekkora felület(ek) állnak rendelkezésre, stb.